piątek, 26 października 2012

Uwolnić motyla

Kiedy nie wiedziałam co z sobą zrobić a nuda chciała mnie od środka rozerwać, leżałam w łóżku z pilotem w ręku i przeskakiwałam po kanałach. Nagle natrafiłam na coś o tytule " Uwolnić motyla" było to chyba na tv Polonia bądź TVP HD  czy coś podobnego. Pomyślałam, że to pewnie jakiś polski serial , albo stary film. Okazało się , że to reportaż o chorej na SLA ( stwardnienie rozsiane boczne). Bohaterką dosłownie i w przenośni jest Pani Kasia , której 10 lat temu lekarze dawali maks 3 lata życia.
Po obejrzeniu zrobiło mi się wstyd , że chcę się zanudzić na śmierć , jestem niezadowolona ze wszystkiego i marudzę, że boli mnie szyja , głowa dupa itp.  W tym samym dniu wpadłam na Empiku i kupiłam ostatnią w sklepie książkę Pani Kasi.
Poniżej wklepałam Wam link do strony na której są reportaże o Pani Kasi. Natomiast cały reportaż o tytule "Uwolnić motyla" dostępny jest na VOD TVP. Jakoś tak to się nazywa chyba.


http://uwolnicmotyla.pl/media-o-nas/




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz